Select Page

ثبت نام همایش انجمن بتن آمریکا ACI سال ۱۴۰۲

ثبت نام همایش انجمن بتن آمریکا ACI در شهر سان فرانسیسکو، کالیفرنیا، آمریکا اکنون باز است.

انجمن بتن آمریکا (ACI) با خوشحالی بزرگان همایش انجمن بتن آمریکا ACI را در سان فرانسیسکو، کالیفرنیا، ایالات متحده آمریکا در تاریخ ۱۳ الی ۱۷ فروردین سال ۱۴۰۲ برگزار می کند. این رویداد حضوری، شرکت ها، پروژه ها، تحقیقات و بسیاری دیگر از مطالب بتنی را به نمایش می گذارد و در آن شما می توانید با بسیاری از حرفه ای های برجسته صنعت بتن و ساخت و ساز بتن آشنا شوید. شرکت کنندگان همچنین می توانند بازدیدی از سالن غرفه های نمایشگاه داشته باشند و درباره محصولات و خدمات ارائه شده توسط شرکت های نمایشگاهی بیشتر اطلاعات کسب نمایند.

همایش انجمن بتن آمریکا ACI شامل برنامه های گسترده ای مانند بیش از ۳۰۰ جلسه کمیته فنی، بیش از ۴۵ جلسه فنی، نمایشگاه تجاری صنعت بتن، برنامه های شبکه سازی و بسیاری چیزهای دیگر می باشد. جلسات کمیته برای تمامی شرکت کنندگان آزاد است و بعضی از برنامه ها نیز در دسترس شرکت کنندگانی که تصمیم به شرکت به صورت مجازی را دارند پس از برگزاری همایش در دسترس خواهند بود.

برخی از برنامه های برجسته همایش بهار انجمن بتن آمریکا ACI عبارتند از:

جلسه بازگشایی وافتتاحیه: جلسه بازگشایی، شروع رسمی انجمن بتن آمریکا ACI است و با سخنرانی خوش آمد گویی از رئیس ACI، چارلز نمای Charles Nmai ، آغاز می شود.

ناهار بین المللی: با سخنرانی آقای Yuji Isshiki

مراسم کانکریت میکسر : با حضور مهمانان و شرکت‌کنندگان همایش ACI، در طول Concrete Mixer که در هتل هیلتون سان فرانسیسکو یونیون اسکوئر برگزار می‌شود، شبی از ایجاد ارتباطات جدید، سرگرمی و غذای عالی برگزار خواهد شد.

کارگاه NEx در مورد بتن تقویت شده با الیاف اصلاح شده با پلیمر FRP: در این کارگاه دو بخشی، که توسط NEx: مرکز تمام عیار ACI برای مواد ساختمانی غیرفلزی برگزار می‌شود، مالکان، طراحان و پیمانکاران در مورد تجربه های کاربری کار با FRP آموزش داده می‌شوند. این کارگاه دو بخشی، مزایایی که FRP ارائه می‌دهد، از جمله سبکی، عدم خوردگی و سهولت در قرارگیری در هوای گرم و سرد را پوشش خواهد داد؛ علاوه بر این، تجربیات و چالش‌های کاربری با انتقال سیستم ها از تقویت معمولی به FRP نیز مورد بررسی قرار خواهند گرفت.

مراسم میهمانی رئیس های انجمن بتن آمریکا: رئیس ACI، Charles K. Nmai، تمامی شرکت‌کنندگان و رئیس های شاخه ها را به میهمانی خود دعوت می‌کند. در این میهمانی، فرصتی برای برقراری ارتباط با رؤسای کمیته، رئیسان شاخه ها و شرکت‌کنندگان بین‌المللی فراهم خواهد بود.

در طول همایشACI بیش از ۳۰۰ جلسه کمیته، بیش از ۵۰ جلسه فنی، یک نمایشگاه صنعتی، رویدادهای برقراری ارتباط و بسیاری دیگر از برنامه‌ها را برگزار می‌کند. این همایش با حمایت سخاوتمندانه از شرکت‌هایی همچون Baker Concrete Construction، Inc.، ConSeal Concrete Sealants، Forney Vault، FYFE، PS=Ø و بسیاری از حامیان دیگر، برگزار می‌شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به وبسایت مرکز تحقیقات بتن (متب) و انجمن بتن آمریکا ACI – شاخه ایران مراجعه نمایید.

www.ConREC.ac.ir
www.aciiranchapter.com
021-88664151
021-88664151